Royal Canin Cat Urinary S/O Moderate Calorie  16.10 € s DPH

Produktový rad Cat Urinary je určený pre mačky trpiace ochorením močových ciest.

Špeciálna veterinárna diéta pre dospelé mačky so sklonmi k nadváhe až obezite trpiace ochorením močových ciest. Ochorenie močových orgánov môže u mačiek viesť až k vzniku močových kameňov vrátane struvitových či kalciumoxalátových. Veterinárna diéta pre správnu funkciu močového mechúra, močovej trubice a obličiek prispôsobená mačkám so sklonmi k nadváhe je navrhnutá tak, aby pomohla rozpúšťaniu močových kameňov, tvorbe nenasýteného moču a zabránila recidíve.

Mačky so sklonom k nadváhe v prípade:

Struvitové kamene: rozpúšťanie a liečba recidívy
Kalciumoxalátové kamene: liečba recidívy

Chronické ochorenie obličiek (CKD)
Srdcové choroby*
Súbežné užívanie liekov pre okyslenie moču
Rast, brezivosť/laktácia

* ak je požadované obmedzenie sodíka

Zloženie: Hydinové proteíny, ryža, pšeničný glutén (L.I.P. – proteín vybraný pre svoju vysokú vstrebateľnosť), kukuričná múka, rastlinná vláknina, kukuričný glutén, minerálne látky, živočíšne tuky, hydrolyzované živočíšne proteíny, rybí olej, sójový olej, fruktooligosacharidy (FOS), vaječný prášok, hydrolyzované kôrovce (zdroj glukozamínu), výťažok z nechtíka lekárskeho (zdroj luteínu).

Výživné doplnkové látky: Vitamín A: 22 300 IU, Vitamín D3: 500 IU, E1 (železo): 41 mg, E2 (jód): 3,2 mg, E4 (meď): 6 mg, E5 (mangán): 54 mg, E6 (zinok): 177 mg, E8 (selén): 0,07 mg. Konzervačné látky – Antioxidanty.

Royal Canin Cat Urinary 12 x 85 g kúsky mäsa v šťave

Royal Canin Cat Urinary Moderate Calorie pouch 12x85g