Royal Canin Vet Diet Dog Gastrointestinal   17.00 € s DPH

Produktový rad Dog Gastrointestinal je určený pre psy s gastrointestinálnymi poruchami.

Špeciálna veterinárna diéta pre dospelé psy trpiace ochorením tráviaceho traktu. Dospelé psy s digestívnymi problémami majú znížený apetít a ubúdajú na hmotnosti. Naša veterinárna diéta ich vráti späť do života. Znižuje totiž riziko ochorenia vstrebávaním živín v čreve a pomáha regenerácii črevnej steny. Je ideálna napríklad pri akútnej a chronickej hnačke, gastritíde, kolitíde, vrodenej nedostatočnosti exokrinného pankreasu, bakteriálnom prerastaní tenkého čreva alebo pri dyzorexii.

Podpora zdravého trávenia
Kombinácia vysokostráviteľných proteínov, prebiotík, repných odrezkov, ryže a rybieho oleja, zaisťuje maximálnu bezpečnosť trávenia.

Zvýšená energia
Vysoká hustota energie umožňuje pokrytie energetických požiadaviek psa a zároveň pomáha znížiť množstvo krmiva podaného v porcii, čím sa znižuje zaťaženie tráviacej sústavy. Pomáha tiež podporovať hmotnostný prírastok v období rekonvalescencie.

Vysoká chutnosť
Psy trpiace tráviacimi ťažkosťami často vykazujú zníženú chuť do jedla a chudnutie. Vysoká chutnosť podporuje spontánnu konzumáciu, a tým uľahčuje rekonvalescenciu a uzdravenie.

Unikátne zloženie
Eikosapentaenová a dokosahexaenová kyselina, omega 3 mastné kyseliny s dlhým reťazcom, prispievajú k zdraviu tráviaceho traktu.

• Akútna a chronická hnačka
• Gastritída
• Zápalové ochorenie čriev (IBD)
• Kolitída
• Exokrinná pankreatická insuficiencia (EPI)
• Bakteriálne prerastanie tenkého čreva (SIBO)
• Poruchy trávenia/poruchy vstrebávania
• Dyzorexia, kŕmenie po operácii

• Pankreatitída alebo pankreatitída v anamnéze – v týchto prípadoch sa odporúča diéta Gastro Intestinal Low Fat (v suchom alebo vo vlhkom stave)
• Lymfangiektázia, exsudatívna enteropia – v týchto prípadoch sa odporúča diéta Gastro Intestinal Low Fat (v suchom alebo vo vlhkom stave)

Zloženie: Ryža, dehydratované hydinové proteíny, živočíšne tuky, kukurica, hydrolyzované živočíšne proteíny, kvasnice, vaječný prášok, repné odrezky, sójový olej, minerálne látky, rastlinná vláknina, rybí tuk, fruktooligosacharidy (FOS), šupky a semená psyllia, hydrolyzované kvasnice (zdroj mannán-oligosacharidov), výťažok z nechtíka lekárskeho (zdroj luteínu).

Výživné doplnkové látky: Vitamín A: 11 400 IU, Vitamín D3: 1 000 IU, E1 (železo): 42 mg, E2 (jód): 3,3 mg, E4 (meď): 8 mg, E5 (mangán): 55 mg, E6 (zinok): 181 mg, E8 (selén): 0,08 mg.

Konzervačné látky – Antioxidanty.

Analytické zložky Bielkoviny: 25,0 % - Oleje a tuky: 20,0 % - Popol: 6,6 % - Vláknina: 1,9 % - EPA/DHA: 0,31 % - Omega-3 mastné kyseliny: 0,85 % - Omega-6 mastné kyseliny: 4,28 % - Sodík: 0,43 % - Draslík: 0,65 %

Royal Canin Dog Gastrointestinal Konzerva 400g

Royal Canin Dog Gastrointestinal Low Fat Konzerva