Royal Canin Dog Sensitivity Control D&T SC 21   13.00 € s DPH

Produktový rad Dog Sensitivity Control je určený pre psy s nežiaducimi reakciami na potravu s dermatologickými a gastrointestinálnymi príznakmi.

Špeciálna veterinárna diéta pre dospelé psy trpiace potravinovými intoleranciami určitých komponentov a živín.

Ak sa prejavujú u psa tráviace ťažkosti, kožné erupcie či zápalové ochorenia čriev, môžu byť prejavom nežiaducej potravinovej reakcie. Psom
s alergickými reakciami imunitného systému a eliminačnou diétou pomáha veterinárna diéta riešiť problémy s chronickou hnačkou a atopickou dermatitídou.

Zloženie:Tapioka, dehydratované bielkoviny z kačacieho mäsa, rastlinná vláknina, hydrolyzované bielkoviny z hydiny, živočíšne tuky, repná dužina, rybí tuk, minerálne látky, sójový olej, semená a plevy psyllia, frukto-oligosacharidy, výťažok z nechtíka lekárskeho (zdroj luteínu). Zdroje bielkovín: dehydratované bielkoviny z kačacieho mäsa, hydrolyzované bielkoviny z hydiny. Zdroj sacharidov: tapioka.

Royal Canin Dog Sensitivity Control CHICKEN konzerva 420 g

Royal Canin Dog Sensitivity Control DUCK konzerva 420 g