Royal Canin Dog Renal Special konzerva 410 g   4.50 € s DPH

Produktový rad Dog Renal je určený pre psy s ochorením obličiek.

Špeciálna veterinárna diéta v podobe konzervovanej stravy pre dospelé psy trpiace zlyhaním obličiek.

Chronické ochorenie obličiek (CKD) u psov vedie často k problémom s anorexiou. Preto je nevyhnutné, aby boli kŕmené stravou s vysokou nutričnou hodnotou a v malých porciách. Vysokoenergetická veterinárna diéta v podobe vlhkej konzervovanej stravy je navrhnutá tak, aby pokryla potrebu energie aj v menšom objeme diéty, a tak podporila správnu funkciu obličiek.

Chronické ochorenie obličiek (CKD)

Rast, brezivosť/laktácia

Zloženie: Ryža, kuracie mäso, bravčové mäso, losos, slnečnicový olej, minerálne látky (vrátane uhličitanu vápenatého, citrátu draselného, zeolitu), celulóza, kassiová guma, odrezky z cukrovej repy, karagénan, rybí tuk, taurín, fruktooligosacharidy (FOS), múčka z nechtíka lekárskeho (bohatá na luteín), metionín, stopové prvky (vrátane chelátových stopových prvkov), vitamíny.

Výživné doplnkové látky: Vitamín D3: 210 IU, E1 (železo): 15 mg, E2 (jód): 0,58 mg, E4 (meď): 4,6 mg, E5 (mangán): 4,7 mg, E6 (zinok): 47 mg

Royal Canin Dog Renal konzerva 410 g

Animonda INTEGRA® Protect dog Obličky