Royal Canin Dog Gastrointestinal Konzerva   3.00 € s DPH

Produktový rad Dog Gastrointestinal je určený pre psy s gastrointestinálnymi poruchami.

Špeciálna veterinárna diéta v podobe konzervovanej stravy pre dospelé psy trpiace ochorením tráviaceho traktu.

Dospelé psy s digestívnymi problémami majú znížený apetít a znižuje sa im hmotnosť. Naša vlhká veterinárna diéta ich vráti späť do života. Znižuje totiž riziko ochorenia vstrebávaním živín v čreve a pomáha regenerácii črevnej steny. Je ideálna napríklad pri akútnej a chronickej hnačke, gastritíde, kolitíde, vrodenej nedostatočnosti exokrinného pankreasu, bakteriálnom prerastaní tenkého čreva alebo dyzorexii.

Akútna a chronická hnačka
Gastritída
Zápalové ochorenie čriev (IBD)
Kolitída
Exokrinná pankreatická insuficiencia (EPI)
Bakteriálne prerastanie tenkého čreva (SIBO)
Poruchy trávenia/poruchy vstrebávania
Dyzorexia, kŕmenie po operácii

Pankreatitída alebo pankreatitída v anamnéze – v týchto prípadoch sa odporúča diéta Gastro Intestinal Low Fat (v suchom alebo vo vlhkom stave).
Lymfangiektázia, exsudatívna enteropia – v týchto prípadoch sa odporúča diéta Gastro Intestinal Low Fat (v suchom alebo vo vlhkom stave).

Zloženie: Bravčové a hydinové mäso, losos, ryža, rastlinná vláknina, slnečnicový olej, minerálne látky, želírujúce látky, taurín, rybí tuk, hydrolyzované kvasnice (zdroj mannán-oligosacharidov), múčka z nechtíka lekárskeho (bohatá na luteín), stopové prvky (vrátane chelátových stopových prvkov), vitamíny
Výživné doplnkové látky: Vitamín D3: 380 IU, E1 (železo): 7 mg, E2 (jód): 0,35 mg, E4 (meď): 2,3 mg, E5 (mangán): 2 mg, E6 (zinok): 21 mg.

Royal Canin Dog Gastrointestinal Low Fat Konzerva

TROVET RRD PES 400G KONZ. RABBIT RICE DIET HYPOALL