Royal Canin Dog Hypoallergenic small dog   14.00 € s DPH

Alergia sa objaví, ak imunitný systém zvieraťa reaguje na látku z okolia, ktorá je bežne neškodná. Tráviace ústrojenstvo a koža sú najcitlivejšími orgánmi psa a sú vystavené rôznym vplyvom. Počas života sa u psa môže vyvinúť alergia alebo intolerancia na rastlinnú či živočíšnu zložku stravy. Typickými príznakmi sú svrbenie a zápalové ochorenia kože alebo hnačka a zvracanie.

Royal Canin VD Hypoallergenic Small Dog predstavuje diétne stravy pre psov malých plemien trpiacich alergiami. Toto krmivo je vhodné na liečbu chronických či akútnych zdravotných komplikácií v súvislosti s tráviacim traktom. Vďaka hydrolyzovaným bielkovinám s nízkym alergénnym potenciálom je krmivo ľahko stráviteľné. U psov malých plemien sa často vyskytujú žlčové kamene, preto krmivo má zodpovedajúcu RSS hodnotu. Špeciálna kombinácia látok - biotínu, niacínu a kyseliny pantotenovej posilňuje ochrannú funkciu kože.

Indikácie:
syndróm slepej kľučky
dysbakterióza
eliminačná diéta
exokrinná pankreatická insuficiencia (EPI)
potravinová alergia
potravinová intolerancia
zápalové ochorenie čriev (IBD)
bakteriálne prerastanie (SIBO/dysbióza)

Kontraindikácie:
šteňatá
gravidné alebo dojčiace sučky

Zloženie: ryža, hydrolyzovaný sójový proteínový izolát, živočíšne tuky, hydrolyzovaná hydinová pečeň, minerálne látky, sušená repná dužina, sójový olej, rybí tuk, frukto-oligosacharidy, borákový olej, výťažok z nechtíka lekárskeho (zdroj luteínu). Zdroje bielkovín: hydrolyzovaný sójový proteínový izolát, hydrolyzovaná hydinová pečeň.
Zdroj uhľohydrátov: ryža.
Zdroje bielkovín: hydrolyzovaný sójový proteínový izolát, hydrolyzovaná hydinová pečeň.

Výživné doplnkové látky: Vitamín A: 27000 IU, Vitamín D3: 800 IU, E1 (Železo): 41 mg, E2 (Jód): 3.7 mg, E4 (Meď): 15 mg, E5 (Mangán): 54 mg, E6 (Zinok): 153 mg, E8 (Selén): 0.26 mg

Konzervačné látky - Antioxidanty.

Analytické zložky: Bielkoviny: 24.0% - Oleje a tuky: 16.0% - Popol: 8.4% - Vláknina: 0.7%. Na kg: esenciálne mastné kyseliny (kyselina linolová): 37.3 g - Vápnik: 8.0 g - Horčík: 0.7 g - Fosfor: 6.0 g.

Royal Canin Dog Sensitivity Control CHICKEN konzerva 420 g

Royal Canin  Dog Hypoallergenic konzerva 400 g