MULTIBOOST pasta pre mačky 30ml  12.00 € s DPH

MultiBoost je chutná a výživná pasta, ktorú je možné pridávať do dennej dávky krmiva mačiek.

Veterinárne multivitamínové a minerálne doplnkové krmivo pre mačky BEZ GMO
-Podporujúce dobré zdravie
-Podporujúce imunitný systém
-Zlepšujúce zdravie a duševnú pohodu, podporujúce zotavenie z choroby
-Vysoká chutnosť a forma pasty uľahčujúca príjem a podanie

Pasta MultiBoost® pre mačky je vhodná ako:
• súčasť liečby napríklad v období regenerácie, po operácii, pri liečbe rakoviny, pri pacientoch s ochoreniami GIT (pankreatitída, pri liečbe parvovírusovej infekcie), pri pacientoch s chronickým obličkovým zlyhaním, pri poruchách pečene, pri mačiatkach v období očkovania a po ňom, pri starších mačkách, oslabených jedincoch alebo pri anorexii.
• prevencia na podporu imunitného systému, pri zvýšenej aktivite, v čase gravidity a kojenia, pri raste mačiatok, na zvýšenie apetítu a kvalitné trávenie, na zvýšenie kvality kože a srsti, na podporu zdravia vrátane psychického.

Taurín: Je esenciálna aminokyselina, ktorú si mačky nie sú schopné vyrobiť v dostatočnom množstve. Preto ho musia prijímať aj v potrave. Taurín je významný pre správnu funkciu srdca, zraku, trávenia, imunitného systému a pre správny vývoj plodu.

Karnitín: Nevyhnutný pre svalovú prácu pri starších mačkách a pre rast mladých mačiek. Prispieva k normálnemu bunkovému metabolizmu.

Omega kyseliny: Veľmi dôležitá zložka, ktorá zabezpečuje zdravú kožu a lesklú srsť, ale zároveň znižuje zápalové reakcie v tele.

Vitamín C: Posilňuje imunitný systém a tvorbu protilátok. Novorodené mačiatka vytvárajú veľmi málo vitamínu C, a preto je pre mačiatka prospešné dodávať im ho v doplnkoch.

Vitamíny B: Udržujú normálnu zdravú chuť do jedla. Podporujú rast, premenu potravy a zlepšujú stav kože a srsti

Echinacea (echinacea purpurea)-Je bylina so širokým antimikrobiálnym použitím a to už od 19. storočia. Známa pre svoje priaznivé účinky v boji so zápalom a bolesťou. Bola predmetom mnohých vedeckých štúdií. Prirodzene podporuje imunitný systém a podporuje odolnosť voči chorobám.

Dávkovanie- Podávajte každej mačke zvlášť a neprekračujte odporúčanú dávku.  Pastu je možné aplikovať do ústnej dutiny priamo aplikátorom alebo pomocou Vášho prsta. Ďalej je možná aplikácia na predné labky mačky, ktorú by si mala následne olízať. Ak pastu pridávate do krmiva, dobre ju rozmiešajte v menšom množstve.

Veľkosť Odporúčaná denná dávka (DDD)
Dospelé mačky – krátkodobo (30 dní) 2,5 ml denne
Všetky mačky - dlhodobo 1,5 ml denne

Vhodné pre VŠETKY PLEMENÁ. Vhodné i pre odstavené mačiatka, neexistuje žiadne vekové obmedzenie.

Farmina MATISSE cat Rabbit pena konzerva 85 g

Farmina N&D cat QUINOA Weight Management konzerva 80g